Saturday, August 27, 2011

Selamat Hari Raya & Hari Merdeka ke-54!



Aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri & Selamat Hari Merdeka kepada semua peminat setia yang sudi berkunjung ke blog ku ni... Tinggal 3 hari lagi untuk kita meninggalkan Ramadhan yang dikasihi maka tunaikan solat tarawikh dengan banyak-banyaklah berdoa supaya kita dipanjangkan umur dan dapat temui Ramadhan pada tahun hadapan.

Dikesempatan ini, aku dan familiku ingin memohon maaf, zahir dan batin jikalau post-post ada menyakitkan, terguriskan dan sebagainya. Sebagai manusia yang tidak dapat lari dari sentiasa melakukan kesilapan dan harapan dapat memperbaiki dari hari ke hari dengan lebih baik dari hari semalam.

Untuk perantau yang rancang untuk balik kampung halaman diharapkan dapatlah buat precheck kenderaan anda iaitu servis dulu, mana tayar yang angin tak cukup kasi pam dulu. Yang jalan lebih dari 2 jam, pastikan dapat tidur yang cukup. Kalau dalam perjalanan, anda mengantuk, carilah R&R yang berdekatan, berehat ataupun tidur sekejap untuk menghilangkan rasa mengantuk dan penat. Sebelum memulakan perjalanan, bacalah Bismillah dan bacalah doa menaiki kenderaan serta Ayatul Qursi, InsyaAllah Allah akan melindungi perjalanan kita. Amin

Akhir sekali, saya dan keluarga mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN & SELAMAT HARI MERDEKA.



&