Thursday, August 20, 2009

RAMADHAN AL-MUBARAK

Alhamdulillah kita dipanjangkan umur untuk bertemu lagi Ramadan tahun ini...Saya mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Mulia Ramadhan Al Mubarak, Kita sama-sama rendah diri dan hina terhadap Allah dengan menginsafi dan meminta ampun atas segala dosa-dosa kita. Semoga Allah swt membuka hati kita dan menjadikan kita manusia yang lebih patuh dan taat kepadaNya, Insyallah.
Di bulan mulia ini saya mengambil kesempatan ingin memohon maaf kepada semua yg mengenali saya iaitu ampunilah segala dosa saya terhadap kamu semua jika ada yang memendam di hati samada keslahan saya secara sengaja atau sebaliknya. Marilah kita sama-sama mencari keredhaan Allah dan mengeratkan silaturrahim. Selamat menjalani ibadah Puasa dan semoga Allah menerima amalan kita di bulan Ramadan ini.